Boappa

Föreningen använder Boappa för att kommunicera med sina medlemmar och för att medlemmar skall kunna kommunicera med varandra. För att få användarnamn och lösenord till Boappa, ta kontakt med styrelsen (brfkommerseradet1@gmail.com).

Boappa är en användarvänlig app för mobiler där användaren har kontroll över stora delar av sitt boende. Tjänsten är utvecklad för fastighetsägare med flerfamiljshus och bostadsrättsföreningar.

Detta hittar du i Boappa

Flöde
Funktionen ”Flöde” används för informationsspridning om planerade eller tillfälliga driftsstörningar, information om större arbeten i eller omkring fastigheten och så vidare.

Chatt
I chatten kan du ställa frågor och kommunicera med grannar, styrelse eller skapa tillfälliga chattgrupper som rör en specifik fråga.

Förening
Under förening hittar du en Köp och sälj funktion där du kan annonsera eller skänka bort saker. Här hittar du också de bostäder som är eller har varit till salu med tillhörande slutpriser per kvadratmeter.

Under Dokument hittar du allt som har med föreningen att göra - stadgar, medlemsinformation, trivselregler, årsredovisningar, kallelser till årsstämmor med mera.

Här kan du också göra en felanmälan till fastighetsskötarna rörande gemensamma utrymmen, gästlägenhet och tvättstuga.

Bokningsbara resurser
Bokningar är inte möjliga att göra i Boappa till tvättstuga och/eller gästlägenhet. Använd istället bokningstavlorna i respektive trapphus. Föreningen följer kontinuerligt utvecklingsarbetet med Boappa och leverantören av bokningstavlorna med förhoppning om att dessa skall kunna integreras i en framtid.